0




Μερικά που έχουν ακουστεί στο 131 του ΟΤΕ:

1. - Θέλω ένα τηλέφωνο να πάρω εκεί που μιλάω με τους άλλους (τα 090...)

2. - Μήπως έχετε καταχωρημένο στον κατάλογό σας και το κινητό;

- Σε ποια εταιρεία είναι;

- Είναι Panasonic, δε γνωρίζω την εταιρεία.

3. - Βρες μου λίγο το τηλέφωνο ενός σταθμού. Εκπέμπει στους 104.5 εδώ στην Καρδίτσα.

4. - Θα ήθελα το τηλέφωνο του Cosmote στο ταχυδρομείο της Καστοριάς.

5. - Θα ήθελα ένα τηλέφωνο που δεν το έχω. Δεν ξέρω όνομα, μόνο την οδό...

6. - Θέλω την καλλιτέχνιδα, τη Λουίζα, στην Αμερική, στο Σαν Φραντσίσκο.

7. - Θέλω να μάθω σε ποιον ανήκει ένα τηλέφωνο.

- Για δώστε μου το τηλέφωνο.

- Ποιο, το δικό μου;

- Όχι φυσικά, αυτού που σας πήρε.

- Α, αυτό δεν το ξέρω. Αλλά μόλις τώρα πήρε και με έβρισε.

8 - Θα ήθελα το τάδε τηλέφωνο.

- (μετά από πολύ ψάξιμο) Δεν υπάρχει, μάλλον θα είναι απόρρητο.

- Μα πως είναι απόρρητο, αφού το έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια. Ήταν πάνω στο τζάκι και ήταν κόκκινο.

9. - Θα μπορούσατε να με ξυπνήσετε αύριο στις 6;

10.- Θα ήθελα το τηλέφωνο της Toyota Corolla.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top