0




Είναι μία από τις ομορφότερες -διάσημες- γυναίκες στον κόσμο αυτή τη στιγμή, επιτυχημένο μοντέλο και ανερχόμενη αστέρας του Χόλιγουντ.

Το Gone Girl του 2014 και το Entourage του 2015 είναι οι μεγαλύτερες κινηματογραφικές της επιτυχίες μέχρι τώρα ενώ πριν ασχοληθεί με το μόντελινγκ, είχε δοκιμάσει να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, την υποκριτική και το μπαλέτο.

Η Emily που γεννήθηκε στο Λονδίνο ξεκίνησε την πορεία της στις πασαρέλες στα 14 της χρόνια στην Καλιφόρνια, όπου και μεγάλωσε. Η συμμετοχή της στο αμφιλεγόμενο Blurred Lines του Robin Thicke εκτόξευσε τη δημοτικότητα της με τον λογαριασμό της στο Instagram τον οποίο ενημερώνει καθημερινά, να συγκεντρώνει πάνω από 13 εκατομμύρια followers.
Τώρα, σε συνέντευξη της στο Harper's Bazaar, ανέφερε πως παρά τις προδιαγραφές και τις περγαμηνές της (έχει πτυχίο από το πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης), δεν καταφέρνει εύκολα να "κλείνει" δουλειές στον χώρο του κινηματογράφου, λόγω... του μεγάλου της στήθους.

Με δικά της λόγια: "Ξέρετε, αυτό που συμβαίνει είναι να λένε για μένα: "Είναι υπερβολικά σέξι". Κάποιοι δεν θέλουν να δουλέψουν μαζί μου εξαιτίας του μεγέθους του στήθους μου. Είναι συμπεριφορά αυτή που δεν μας τιμά, εμάς τις γυναίκες. Που είναι το κακό με το στήθος μου; Εμείς οι γυναίκες, πρέπει να χαιρόμαστε τα στήθη μας, είτε είναι μεγάλα είτε είναι μικρά. Γιατί θα έπρεπε να είναι πρόβλημα αυτό;".
Η 26χρονη Emily διατείνεται πως οι ερωτικές φωτογραφίες που ανεβάζει στο προφίλ της αποτελούν μια "φεμινιστική πράξη", μιας και θέλει να αποδείξει πως το καλλίγραμμο γυναικείο σώμα μπορεί να πηγαίνει πακέτο με ένα έξυπνο μυαλό. Κοινώς, το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Επίσης, η ίδια αναφέρει πως οι καμπύλες της, της έχουν στερήσει δουλειές και στον χώρο της μόδας, εκεί όπου ακόμη από τους περισσότερους σχεδιαστές προωθούνται οι πολύ αδύνατες γυναίκες.

Και σχετικά με το σώμα της, έχει ακόμη πει στο περιοδικό ES πριν λίγους μήνες: "Η μαμά μου έλεγε: 'Όχι, αυτή θα πρέπει να γίνει ογκολόγος', γιατί δεν της άρεσε η ιδέα του να γίνει η εμφάνισή μου η μεγαλύτερη αξία στη ζωή μου. Από την άλλη, όμως, πάντα με συμβούλευε να μην αισθάνομαι αμήχανα με το σώμα μου, και να μην απολογούμαι για τη σεξουαλικότητά μου".










Πηγή:news247.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top