0





-Και δεν μου λες, πως θα σε αναγνωρίσω;
-Είμαι κοντή, χοντρή και γυαλιά. Εσύ;
-Εγώ δεν θα έρθω…




Γειά σας! Μήπως πoυλάτε ταυτότητες;
– Βεβαίως κύριε! Τι θα θέλατε;
– Θα ήθελα την (α+β)².
– Ορίστε κύριε! Να και η απόδειξη, (α+β)(α+β)=α²+αβ+βα+β²=α²+2αβ+β².


Συγγνώμη κύριε τροχονόμε, μπορώ να παρκάρω εδώ ;

– Όχι κύριε, δεν βλέπετε πως απαγορεύεται;
– Και όλοι οι άλλοι πως παρκάρουν ;
– Αυτοί δεν ρωτάνε.
-Το κρασί μου κάνει άσχημο κεφάλι.
-Από τη φάτσα σου φαίνεται ότι μάλλον πρέπει να πίνεις πολύ…




-Συγνώμη αφεντικό αλλά έχεις δύο μήνες να με πληρώσεις..
-Δεκτή η συγγνώμη σου.

– Ρε συ, αυτά τα ξύλα μοιάζουν πάρα πολύ.
– Ναι ρε, αφού είναι σα-νίδια..


 Είναι σε ένα νησί 4 ναυαγοί ηλικίας σε ένα  20, 30, 40 και 60 ετών.

Σε ένα κοντινό νησί  βρίσκονται ναυαγοί 4 ωραίες γυναίκες.

Ο 20άρης λέει στους άλλους : – Γρήγορα να κολυμπήσουμε για να πάμε απέναντι στις γυναίκες!

Ο 30άρης λέει : – Εγώ λέω να κατασκευάσουμε μία σχεδία!
Ο 40άρης λέει : – Καλά παιδιά μην βιάζεστε ας το σκεφτούμε και λίγο…

O 60άρης λέει: – Γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά; Αφού και από εδώ βλέπουμε!!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top