0






– Γιατί παιδί μου κλαις;
– Γιατί τα παιδιά στο σχολείο με φωνάζουν σαμπουάν!
– Έλα johnson, όχι πια δάκρυα!!!


Οι αγελάδες της Αγγλίας κατεβάζουν τσάι αντί για γάλα;


– Πάρτε μια καρέκλα!
– Ευχαρίστως. Καθώς θα φεύγω!



– Χτυπάει το τηλέφωνο! Απάντησε.
– Γεια σου τηλέφωνο!



Δεν είμαι φαλακρός. Απλά είμαι πολύ ψηλός για τα μαλλιά μου.



– Τι δουλειά κάνεις;
– Πόρτα σε ενα club.
– Και εγω κρεβάτι σε beach bar.

– Δεσποινίς να σε πληρώσω; 
– Ναι, τι έχετε;

– Είμαι λιγάκι κρυωμένος.





– Μίλησε μου για το ατύχημα!
– Ποιό ατύχημα;
– Τι; Έτσι γεννήθηκες;

Σε κάθε εξεταστική να ζεις με το ίδιο άγχος, μήπως δεν έχει διαβάσει καλά ο μπροστινός σου…

Έγραψα στο Google «σουβλάκια ντελίβερι» και μου έβγαλε «φτάνει βρε βόδι»… 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top