0


Ένας άντρας ξυπνάει το πρωί όπως πήγε πριν κοιμηθεί. 

Οι γυναίκες χειροτερεύουν κατά τη διάρκεια της νύχτας.



Ο κάθε παντρεμένος μπορεί να ξεχάσει τα λάθη του. Δεν χρειάζεται δυο άνθρωποι να θυμούνται τα ίδια πράγματα.


Ένας άντρας θα πληρώσει 100 ευρώ για κάτι που αξίζει 50 επειδή το θέλει. 
Μια γυναίκα θα πληρώσει 50 ευρώ για κάτι που αξίζει 100 ευρώ αν και δεν το θέλει.



Το αγαπημένο μου κοκτέιλ είναι με ρούμι ανανά και καρύδα.
– Πώς το λένε;
– Πίνα κολάντα. Εσένα;
– Εμένα η πίτσα με γύρο.
– Και πώς το λένε;
– Πείνα ρημάδα!

– Η Χιονάτη που είναι;

– Κάνει νανάκια.
– Κοιμάται;
– Γεννάει. 

– Καλά κοιμάσαι εν ώρα εργασίας; 

– Δεν κοιμάμαι, λιποθύμησα.
– Από τι;
– Από τη νύστα…

– Μου είπε να τελειώσω στα μούτρα της.

– Και εσύ τι έκανες;
– Την έβγαλα ασπροπρόσωπη.  

Τελικά ο καλύτερος ραδιοφωνικός σταθμός είναι αυτός της ιεράς Μητροπόλεως. 

Όπου και να είσαι πιάνει «καμπάνα».

Αν είμαστε ό,τι τρώμε, εγώ είμαι τα καλύτερά της χρόνια.


– Δεσποινίς, να κάτσω δίπλα σου στη καρέκλα;

– Όχι, περιμένω αγόρι!
– Ε και; Στη καρέκλα θα το γεννήσεις;

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top